Monday, April 27, 2009

aku, Aku dan AKU

Teringat suba, kala enggau ngaga video maya kursus Single Camera Production (SCP) ba IPPTAR (Institut Penyiaran & Penerangan Tun Abdul Razak - suba IPTAR aja), Angkasapuri dalam taun 2004 suba. Shooting digaga ba sekitar IPPTAR aja. Ngam amai tu kena ngintu tiap ari satu baka saritu. MONDAY BLUES. Dikarang lalu terus digaga dalam tempoh kira-kira 3 jam aja lalu editing. Nya mih kebuah tak enda berapa kemas.


aku, Aku dan AKU

AkU adaLah AkU
Aku buKaN EnGkaUo
EngKaU bUkaN AkU
HiDup Aku MiLik AkU
HiDup EnGkAu aPa Aku PeDuLi

BoSaN
SuNGguH MemBosAnKAn
HiDup SunGgUh MemBoSanKan
ApAbiLa eNgKaU BeRaDa Di TeMpaT YaNg sAmA
ApAbiLa aPa-aPa PuN YanG eNgKaU LakUkAn... SegaLaNya
StaTik
StaTik
StAtiK
STatIk
StAtiK
StaTik
StAtIk
StATik
BoSan
BosaN BOsAn
BoSaN

TaK TaHaN LaGi......
tak tahan LAGI.....
Tak TAHAN LagI......

P/S : Ba ujung sekali nya nulis PENGARAH IPPTAR 2020. Enda tampak tulisan. Arap tecapai mih impian kenu ku, kunun.
pssstttt..... Kurus amai maya nya. 57kg. Tang diatu nyau 75kg. kuangkuangkuang.....